HTML

Örökös ujrakezdõknek

Friss topikok

  • margit2: BUÉK Neked is! :-) Látom, hogy nem írogatsz már itt... Máshol sem? (2015.01.03. 14:38) Gyönyörû tavasz
  • Terézanya: Nem szokta törölni, ő is egy tipikus kommentgyűjtő! :) inkább bezárja (2014.03.15. 13:58)
  • margit2: De szép ez a kutyus! %smile% (2014.03.14. 14:26)
  • aNévtelen: Mindig érdekesnek és persze hihetetlennek tartom, hogyha egy posztban valakit hazugságon kapnak, a... (2014.02.27. 20:46)
  • doktorneni: Igen sajnos ez volt otthon is De kint nagyon különösen figyelünk arra, hogy ezek a közös vacsorák ... (2014.02.26. 06:42) Grillvacsora : februárba

Címkék

Hogyan is?

2014.01.18. 07:02 bernindszeg@vipmail.hu

Kedves Olvasom!
Hol is kezdödött minden?
Talán ott , hogy a szerelem, és a szerelem, és a szerelem ide hozott, messze otthontól, messze Gyõrtõl, messze a családomtól. Mert szerettem és jöttem. És most megcsaltak és maradok!  Mert tudom,, hogy az élet bármit is hoz ma  , a holnap úgy is jobb lesz!
Tegnap széz egy darabra törték a szívem, de holnap újra felállok, mert orökös ujra kezdõ vagyok... és ha 100 kidobnak azon az ajton 101 is visszamászok!
Mert fiatal vagyok elõttem az élet, és hiszem, hogy az  igazán jó dolgok csak most kezdõdnek amikor a rosszak véget érnek!
 
Nem szeetném leírni az egész életemet, mert borzalmasan hosszú és unalmas lenne! De röviden szeretném összefoglalnai a dolgokat!
Gyõrben leérettségiztem  sok - sok évvel ezelõtt, majd az Isten, az élet, a sors, vagy nevezzük annak akinek akarjuk , azt akarta, hogy a Debreceni Orvostudományi Egyetemen ( ma már DE OEC ) tanuljam ki a világ legcsodálatosabb hivatását,  orvos lettem, nyáron a kezembe vettem  diplomámat és...
 
Az élet és a sors ajándéka, nem csak az hogy Debrecenbe tanulhattam, és a Nagytemplomra nézett 6 éven át az albérletem ablaka... hanem a legnagyobb ajándék az volt, hogy megismerkedtem egy nagyszerû fiuva, még az elsõ félév elején.. és borzasztóan nagyon de nagyon szerelmes lette... Ez a blog ,most azért inudlt, mert ennek  a számomra véget nem érõ szerelemnek   a megismerkedésünk után  14 nappal vége szakadt....Az élet különös iróniája...
 
Számomra még mindig furcsak,  1 hónappal ezelõtt még együtt mentünk haza az ünnepekre... és láss csodát, ma 2014 január 14.-énreggel hajnali 06:00 egyedül érbredtem... egyedül töltöm a hétvégémet...  és jó darabig minden idõm a sajátom lesz!
 
Furcsa, furcsa, nagyon furcsa... hogy nem kell mindennap fõznõm, ( na jó minden másnap fõpztem csak :D ) de akkor is egyedül vagyok, sok - sok év után újra... Annyi mindent éltünk meg együtt. az egész egyetem alatt velem , mellettem volt, volt esküvõ, temetés, halál, gyász, keresztelõ, kerek évfordulók... és egyik napról  a másikra egyedül maradtam...
 
És itt Wolfsburgban . egy kis német városban, szinte lehetetlenség nem összefutni valakivel...!!! Szóval amilyen szemét az élet szinte mindennap egymésba boltulnk majd!! De nem tágítok maradok!!!
 
By Doktornéni

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doktorneni.blog.hu/api/trackback/id/tr615931651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2014.01.18. 10:26:24

Szia! %smile% Mikor is volt az az évekkel ezelőtt?.. merthogy én is győri vagyok, ott születtem, és ott is érettségiztem a Kazinczyban... De sok sok évvel ezelőtt kerültem el onnét... Gyanítom, hogy Te azért nem olyan régen.... Nagyon drukkolok Neked! Ne is add fel! %wink%

Doktornéni Wolfsburg 2014.01.18. 11:23:08

Szia Margit! A sok - sok évvel ezelőtt 2006 jelent, már jó 8 éve lesz a nyáron. Elég rég volt már az is :) Remélem idővel a dolgok jóra fordulnak :)

margit2 2014.01.18. 11:52:32

Értem... sejtettem.... %smile% ... Hova jártál, melyik gimibe?

doktorneni 2014.01.18. 12:21:19

Révais voltam, de a testvérem Kazinys volt Ő Bécsbe járt orvosi egyetemre, Ő fogorvos - és bécsben dolgozik az egyetem szájsebészeti klinikáján. Ő nagyon szeretett a Kazinczyba járni, nem tudom mennyire ismerősek ezek a nevek , az igazgató most a Németh Tibor, és az osztályfőnőke az Öllös Éva volt nagyon szeretett a Kazinczyba Te mikor végeztél? Krupics Máriát nem ismerted , ő is Kazinczys volt, sok - sok évvel ezelőtt hozzá jártam kémia érettségi felkészítésre

Bohemian girl 2014.01.18. 14:33:12

" a megismerkedésünk után 14 nappal vége szakadt...." - ezt nem értem teljesen...

doktorneni 2014.01.18. 14:44:12

Nem , dehogy is , ilyenkor szilveszterkor jöttünk össze , sok - sok évvel ezelőtt , akkor lettem egyetemista Debrecenbe.

Lucifer* 2014.01.18. 14:56:40

Zavaros:o Nekem se tiszta..igy se:D:D

doktorneni 2014.01.18. 15:03:08

De mi nem világos? Várj tudom, azt a rész fogalmaztam meg kicsit bonyolultan amikor :D . "hanem a legnagyobb ajándék az volt, hogy megismerkedtem egy nagyszerû fiuva, még az elsõ félév végén.. és borzasztóan nagyon de nagyon szerelmes lette... Ez a blog ,most azért inudlt, mert ennek a számomra véget nem érõ szerelemnek a megismerkedésünk után 14 nappal vége szakadt....Az élet különös iróniája..." - Ott leírtam , hogy az első félév végén, nos hát hat évet jártam egyetemre, hat évig életem Debrecenbe :) és mivel most szakítottunk... 2014 ben , amikor már végeztem , akkor gondoltam világos lesz, hogy nem 2 hétig tartott a dolog De sorry ha kicsit bonyolutan fogalmazok, lehet hogy én se tudnám követni a dolgokat

Bohemian girl 2014.01.18. 15:56:33

Bocs a kötekedésért.:) Igen, én is így értelmeztem, csak ez a mondat kicsit elbizonytalanított. Egyébként részvétem.:( Ami a szakítás után van, az gyászidőszak.

doktorneni 2014.01.18. 16:23:06

ÓÓ Semmi gond, én fogalmaztam minden bizonnyal nem túl világosan. :) Köszönöm a kedves szavakat! Kedvesek vagytok.

margit2 2014.01.18. 17:47:13

Na most olvasom, hogy a Révaiba jártál... Nekem az idősebbik húgom járt oda, és most pedig a kisebbiknek a lánya.... ... Azt hiszem, hogy amikor én 75-ben érettségiztem, Te még nem is élhettél... %wink% Engen a Kazinczyban még Kolozsvári Ernő tanított, aki később volt Győrben polgármester is..... Neki viszont afelesége tanított a Révaiban...

doktorneni 2014.01.18. 17:59:06

Sajnos egyiket se ismerem, az egyik szomszédom a Kazincyzba magyartanárnő, de ő is néhány évvel idősebb mint én !

margit2 2014.01.18. 20:21:23

Na ezt sejtettem a korkülönbség miatt ! %smile%

margit2 2014.01.18. 20:21:24

Na ezt sejtettem a korkülönbség miatt ! %smile%

Doktornéni 2014.01.18. 20:25:33

Milyen korkülönbségről beszélsz? Ezt nem értem :D

margit2 2014.01.19. 08:00:43

Kedves vagy.... De ha az oldalamon elolvasod a magamról írtakat............. Vagy már olvastad? %mrgreen%

FraWer 2014.01.20. 17:16:44

Egyszer minden véget ér, de előbb-utóbb lesz jobb :) ;) Minden okkal történik ^^

doktorneni 2014.01.20. 18:56:18

Köszönöm, ezeket a biztató szavakat!
süti beállítások módosítása