HTML

Örökös ujrakezdõknek

Friss topikok

  • margit2: BUÉK Neked is! :-) Látom, hogy nem írogatsz már itt... Máshol sem? (2015.01.03. 14:38) Gyönyörû tavasz
  • Terézanya: Nem szokta törölni, ő is egy tipikus kommentgyűjtő! :) inkább bezárja (2014.03.15. 13:58)
  • margit2: De szép ez a kutyus! %smile% (2014.03.14. 14:26)
  • aNévtelen: Mindig érdekesnek és persze hihetetlennek tartom, hogyha egy posztban valakit hazugságon kapnak, a... (2014.02.27. 20:46)
  • doktorneni: Igen sajnos ez volt otthon is De kint nagyon különösen figyelünk arra, hogy ezek a közös vacsorák ... (2014.02.26. 06:42) Grillvacsora : februárba

Címkék

Szerelmi bánatra

2014.01.18. 11:42 bernindszeg@vipmail.hu

Ma egy hatalmast takarítottam a délelõtt folyamán, mindent felmostam, mindent letöröltem, a konyha ragyog, komolyan már akkora rend van , hogy a padlón lehetne ebédet enni lassan, jót tesz az embernek, hogy egy kicsit elfoglalja magát a gondjaiba!

Fõztem magamnak brokkoli krémlevest ebédre, van még tegnapról párolt zöldségem és halam is, azt fogom ma megenni ebédre.

Délután úgy gondoltam sétálok egy hatalmasat Allersee körül, télen, tavasszal, nyáron, õsszel mindig csodaszép szóval kicsit élvetem a természetet, lehet hogy elcsalom Timit és Zolit is sétálni :)

Estére hozzájuk vagyok hivatalos vacsorára, még nem tudom, hogy elmenjek e,.. mennék is , meg nem is... Hm!! Nehéz kérdés!

Délután még el kell mennem egy nagy bevásárlást csinálni , mert elfogyott az öblitõm, és a hûsõ is elégg üres :) És itt vasárnap semmi nincs nyitva, szóval ma be kell támadnom.

Most gyorsan rendbe rakom még a hálómat! Szép hétvégét mindenkinek!

Doktornéni

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doktorneni.blog.hu/api/trackback/id/tr875931645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfield 2014.01.18. 12:23:04

Hm...brokkoli krémleves, nagyon szeretem én is! További szép napot, jó sétát Neked! :-)

MonstreCharmant 2014.01.18. 16:12:52

Én is szeretem a brokkolit, minden formában. :) szép hétvégét! Egyébként ha túl sok rossz dolog jár a fejemben, én is mindig elkezdek takarítani, hátha azzal elterelem a gondolataimat... :')

doktorneni 2014.01.18. 16:20:41

Próbálom lekötni magam , ahogy tudom.
süti beállítások módosítása