HTML

Örökös ujrakezdõknek

Friss topikok

  • margit2: BUÉK Neked is! :-) Látom, hogy nem írogatsz már itt... Máshol sem? (2015.01.03. 14:38) Gyönyörû tavasz
  • Terézanya: Nem szokta törölni, ő is egy tipikus kommentgyűjtő! :) inkább bezárja (2014.03.15. 13:58)
  • margit2: De szép ez a kutyus! %smile% (2014.03.14. 14:26)
  • aNévtelen: Mindig érdekesnek és persze hihetetlennek tartom, hogyha egy posztban valakit hazugságon kapnak, a... (2014.02.27. 20:46)
  • doktorneni: Igen sajnos ez volt otthon is De kint nagyon különösen figyelünk arra, hogy ezek a közös vacsorák ... (2014.02.26. 06:42) Grillvacsora : februárba

Címkék

Szombat délután

2014.01.18. 17:16 bernindszeg@vipmail.hu

Így, hogy egyedül vagyok, nagyon - nagyon sok idõ jut magamra. Így akad idõm , olvasni, kerékpározni, ezeket csak azért írom , mert ma mindkettõbe volt részem. Dia ebé után hívott, hogy nem lenne kedvem velük tartani, egy nagyon tekertünk az Allersee körül. De mondom , pompás ötlet. Gyorsan felforgattam a szekrényemet, emlékeztem, hogy volt egy meleg kötött cicanacim, amibe azért biciklizni lehet, hát persze , hogy ilyenkor nem az ekerül az ember kezlbe amit szetetne... De mondom rendes biciklis nadrágba odafagyok, így nagy szorgosan keresgéltem tovább... Végül a fehérnemûs fiókba megtalálktam, a szépen rendben rakott lakásnak ezennel fújtak , de gondoltam magamba ki a csudát érdekel! Mivel hosszú - hosszú idõ óta egyedül vagyok, így idõm mint a tenger :)

13:50 fele találkoztunk a Volkswagen arena elõtt, hol máshol onnan már nincs messze az Allersee sem, volt meleg sálam, fülpántom, kesztyû, bukósisakom, szép ciklámen csajos,a fülpántomat és elindultam a találkozónkra!

Nagyon bicikliztünk... hát melegem nem volt, meleg kabátba mentem, pedig gondolkodtam a melényen , de mondom nem olyan meleg, még a végén megfázom, így inkább a melegebbet választottam.

Nagyot tekertünk, majd megittunk egy jó meleg teát mert nagyon fáztunk. De nagyon jó volt a szabadba lenni, kicsit kimozdulni, és végre nem otthon ülni. Azért hazaérve fürödtem egy jót.

Este szerintem filmet nézek, ma este nincs kedvem semmilyen társasági eseményhez sem, pedig hívtak, de inkább maradok otthon , kicsit pihizek! Aztán majd meglátjuk, hogy alakul a molekula :)

Szép estét mindenkinek!

Doktornéni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://doktorneni.blog.hu/api/trackback/id/tr25931636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása