HTML

Örökös ujrakezdõknek

Friss topikok

  • margit2: BUÉK Neked is! :-) Látom, hogy nem írogatsz már itt... Máshol sem? (2015.01.03. 14:38) Gyönyörû tavasz
  • Terézanya: Nem szokta törölni, ő is egy tipikus kommentgyűjtő! :) inkább bezárja (2014.03.15. 13:58)
  • margit2: De szép ez a kutyus! %smile% (2014.03.14. 14:26)
  • aNévtelen: Mindig érdekesnek és persze hihetetlennek tartom, hogyha egy posztban valakit hazugságon kapnak, a... (2014.02.27. 20:46)
  • doktorneni: Igen sajnos ez volt otthon is De kint nagyon különösen figyelünk arra, hogy ezek a közös vacsorák ... (2014.02.26. 06:42) Grillvacsora : februárba

Címkék

Klinikum Wolfsburg- Sauerbruchstr. 7

2014.01.20. 19:48 bernindszeg@vipmail.hu

Ma új lapot kezdtem! Kicsit olyan mint amikor az ember azt mondja, hog mától lefogyok!

Egyáltalán nem mondhatom, hogy jobban vagyok....De ma így rájöttem arra, hogy ennek az önsajnálatnak semmi értelme nincs , így reggel kezembe vettem az önéletrajzomat, elküldtem az önéletrajzomat egy német fejvadászcegnek! Ezen kívül bementem a csodálatos klinikára , és odadtam egy nagyon kedves ügintézõ hölgynek az önéletrajzomat, elmagyaráztam neki, hogy szakorvosjelölt vagyok magyarországról, látta , hogy a nyáron diplomáztam, nagyon aranyos volt! Mondta, hogy oda fogja adni az fõigazgató úrnak, szóval bizakodó vagyok, mert nagyon sok betöltelen rezidens állás van Németországban, és Wolsburgban is. Elég sokat beszélgettem a hölggyel, mondta, hogy nem is gondolta volna hogy magyar vagyok, mondta, hogy nincs akcentusom ( annyira erõs :D ) , mondtam, hogy Ulm-ba voltam kint Erasmusszal, majd mosolygott, szóval nagyon aranyo volt :)

Ezek kívül fejvadász cégenek is elküldtem az ölnéletrajzomat, küldtem Wolfsburgból Budapestre is, és egy Berlini fejvadászcégnek is elküldtem az önéletrajzomat! Nagyon bizakodó vagyok :) Minél hamarabb munkát kell találnom... Valamibe el kell tartanom magam! :S

Szóval most az egébb gondok mellett a pénz aggaszt a legjobban , mert nagyon félek, hog nem fogok kijönni egyik hónapról a másikra és akkor nincs más választásom , amit a leges - leges - leges - legutolsó eshetõség a sok közük, hogy ahazmegye - 10000 Ft rezidensi fizetésért.... És itt nem csak a pénzrõl van szó... De ha már itt vagyok akkor miért mennék haza?

A sok rossz ellenére szeretem a várost, és szeretek Wolfsburgbna élni!!

Tudom, hogy most életembe elõszõr csak magamra számíthatok!! Szóval nagyon nagyon sürgõsen munka kell.... és nem raaszkodok a fehér köppenyhez sem, ha kell mosogatok, ujságot hordok, krupmlit pucolok, ha nem lesz orvosi munkám!!

Szóval majd meglátjuk, mit hoza az élet!

VALAHOGY MINDI VOLT, MOST IS LESZ! TUDOM, HISZEM...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doktorneni.blog.hu/api/trackback/id/tr705931623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aNévtelen 2014.01.21. 00:33:20

Szia. Kellemes blogolást itt. Érdeklődve olvaslak. Remélem, hamar találsz állást. Egy apró problémát említenék meg, ha nem haragszol érte. A posztjait tele vannak betű kihagyásokkal, elütésekkel. Azaz nagyon pongyolán írsz. Ez egy orvostól nagyon zavarólag hat. És valószínűleg nemcsak nekem. Az ember egy orvostól több gondosságot várna el, még az írásában is.

aNévtelen 2014.01.21. 00:33:33

Szia. Kellemes blogolást itt. Érdeklődve olvaslak. Remélem, hamar találsz állást. Egy apró problémát említenék meg, ha nem haragszol érte. A posztjait tele vannak betű kihagyásokkal, elütésekkel. Azaz nagyon pongyolán írsz. Ez egy orvostól nagyon zavarólag hat. És valószínűleg nemcsak nekem. Az ember egy orvostól több gondosságot várna el, még az írásában is.

Dr Csont 2014.01.21. 05:50:54

Köszönöm, hogy benéztél, köszönöm a kommenteket, az elütési vagy helyesírási hibákért itt kérek elnézést!
süti beállítások módosítása