HTML

Örökös ujrakezdõknek

Friss topikok

  • margit2: BUÉK Neked is! :-) Látom, hogy nem írogatsz már itt... Máshol sem? (2015.01.03. 14:38) Gyönyörû tavasz
  • Terézanya: Nem szokta törölni, ő is egy tipikus kommentgyűjtő! :) inkább bezárja (2014.03.15. 13:58)
  • margit2: De szép ez a kutyus! %smile% (2014.03.14. 14:26)
  • aNévtelen: Mindig érdekesnek és persze hihetetlennek tartom, hogyha egy posztban valakit hazugságon kapnak, a... (2014.02.27. 20:46)
  • doktorneni: Igen sajnos ez volt otthon is De kint nagyon különösen figyelünk arra, hogy ezek a közös vacsorák ... (2014.02.26. 06:42) Grillvacsora : februárba

Címkék

Kicsi Debrecen

2014.01.27. 18:54 bernindszeg@vipmail.hu

Mai egyetemisták, szinte ember feletti , hogy teljesítenek, néhány hónapja még én is az egyetem falait kaptattam... De számomra elképzelhetlennek tûni, hogy Tizen - egy - két vizsgát 4-5 végezzek, mindig becsúszott egy - egy 3 vagy rosszabb jegy, de tulajdonképpen mindig úgy voltam vele,  hogy tudtam, hogy melyik szigorlatnak kell jól sikerülnie, aztán felölem a többi görbólhetett is , csak legyen pipa mellette a naptunba, aztán pá-pá majd egyszer biztos  nagy szüksém lesz rád, na jó azért ez nem volt mindig így ..... De tudjátok - a kettes neve az hogy : ... és tudjuk, hogy ennél nem létezik jobb osztályzat csak szebb :D

De most komolyan az ennyire maximalista emberek elõtt... ebbõl persze nem szeretnék semmi messzemenõ következtetést levonni, mert az hogy te most kettesre vagy ötösre szigorltoztál sebészetbõl biztos nem fog érdekelni, ha majd orvoshoz megyek... Mert ugye nem úgy megyek be az orvoshoz, hogy akkor most ugye Ön épp csak át-át csuszott... mert akkor keresek olyat aki ötösre - ötösre vizsgázott , mert engem csak az vizsgálhat meg!

Tudom, hogy a jó  jegy magabiztosságot ad! És erõt a továbbhoz , hogy érdemes volt tanulni... mert látod - látod , lehe hogy az elmúlt 1-1,5 hónapba csak a könyvemmel , és a jegyzeteimmel kerültem közeli kapcsolatba , de megérte, mert nagyon jó átlagom lett... szép eredménnyel zártam a vizsgaidõszakot!

De ezek e jegyek számomra mindig az 1-2 perces boldogság kategóriába tartoztak, mert jön egy új félév... sok - sok feladat, sok - sok és még annál is több tanulnivaló... és akkor arra  konentrálok ami a feladatom, és nem arra , hogy milye jó jegyeket szereztem  1 hónapja, ha ez a demóm éppen 0 pontos lesz.... Akkor az aktuális feladat  a következõ félév opszorválása lesz...!!!

Lehet , hogy nagyon jó volt tavaly... De mi maradt a tavalyi évembõl? Semmi.... Jó most? A válasz egyszerû : nem !!! Felmerül a kérdés : Jó lehet? - erõsen bízok benne, hogy igen, különven már rég a repülön ülnék Pest fele...!!!!

Szép estét! 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doktorneni.blog.hu/api/trackback/id/tr425931540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scintilla. 2014.01.27. 19:48:14

hát nekem a jó jegy azért öröm, mert mutatja,h nem hiába tanultam végig x napot..:) meg mondjuk az ösztöndíj is jól jön:P viszont sztem a jegy nem sokat számít, van olyan csoporttársam akinek csak ötöse van elsőtől kezdve , de nem sok gyakorlati érzéke van...mások meg mondjuk baromi okosak,ügyesek,de teljesen hiányzik belőlük az empátia meg a betegek tisztelete...szóval nem az határozza meg h ki lesz jó orvos, h milyen jegyeink vannak:)

Totyika92 2014.01.27. 20:17:29

Szia! Láttam, hogy komit írtál nálam, és olvastam, hogy munkát keresel. Nálunk van egy klinika a faluban nem tudom, hogy keresnek-e embereket, de egy próbát megér. Annyit tudok róla, hogy beteg asztmás illetve bőrbeteg gyerekekkel foglalkozik a klinika. Nem tudom, neked milyen szakmád van ezen belül. De ha érdekel keress rá. Santa Maria klinik a neve és Oberjochban van (: sok sikert!!!!

doktorneni 2014.01.28. 17:54:43

Szia , köszönöm aranyos vagy! :)
süti beállítások módosítása