HTML

Örökös ujrakezdõknek

Friss topikok

  • margit2: BUÉK Neked is! :-) Látom, hogy nem írogatsz már itt... Máshol sem? (2015.01.03. 14:38) Gyönyörû tavasz
  • Terézanya: Nem szokta törölni, ő is egy tipikus kommentgyűjtő! :) inkább bezárja (2014.03.15. 13:58)
  • margit2: De szép ez a kutyus! %smile% (2014.03.14. 14:26)
  • aNévtelen: Mindig érdekesnek és persze hihetetlennek tartom, hogyha egy posztban valakit hazugságon kapnak, a... (2014.02.27. 20:46)
  • doktorneni: Igen sajnos ez volt otthon is De kint nagyon különösen figyelünk arra, hogy ezek a közös vacsorák ... (2014.02.26. 06:42) Grillvacsora : februárba

Címkék

Már egy hónapja: "újra otthon"

2014.01.30. 20:19 bernindszeg@vipmail.hu

Pont ma van 1 hónapja, hogy újra Wolfsburgba vagyunk, ezek  a dolgok nagyon nehezek. :S

 Én mindog pozitív embernek gondoltam magam, és ez szerintem ma sincs másképp, de akkor is... Minden olyan keserédes :S Szó mi szó, nagyon rossz egyedül! Ma elintéztem, hogy külföldön élõ magyar állampolgárként élhessek alkotmányos jogommal, és szavazhassak ! Anya hívta fel rá a figyelmemet, és mivel nagyon van most idõm, így gondolotam elintézem, és majd kiderül, hogy élek e végül a döntés lehetõségével... de az esély - a lehetõség - ott lesz a kezembe 

Nem is tudom, mit írhatnék, várom  a napsütést és a tavaszt, és azt hogy kicsit jobbra fordulnak a dolgok! 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doktorneni.blog.hu/api/trackback/id/tr175931527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bíbor 2014.01.31. 22:09:03

Már a párkapcsolatban is kereshettél volna munkát, néhány órásat is. Váratlanul ért a szakítás? Nem is kommunikáltok? Nincs esély a békülésre? Bár, csuda tudja, lehet-e, egy ilyen rossz emléken átlépni.

doktorneni 2014.02.01. 07:52:52

Az igazság, hogy kerestem, de annyira akkor nem voltam rászorulva mint ma, de azért itt se mennek a dolgok egyik percről a másikra! Ha nagyon visszagondolok az elmúlt időszakra, akkor annyira nem volt váratlan... De akkor nagyon meglepett, és nem számítottam rá! Nem nagyon van , megismerkedett valami nővel a személyzeti osztályon :S Nem e legjobb időszak az életembe az egyszer biztos :S

moni2345668 2014.02.01. 18:46:59

sok sikert! kommentelsz?
süti beállítások módosítása