HTML

Örökös ujrakezdõknek

Friss topikok

  • margit2: BUÉK Neked is! :-) Látom, hogy nem írogatsz már itt... Máshol sem? (2015.01.03. 14:38) Gyönyörû tavasz
  • Terézanya: Nem szokta törölni, ő is egy tipikus kommentgyűjtő! :) inkább bezárja (2014.03.15. 13:58)
  • margit2: De szép ez a kutyus! %smile% (2014.03.14. 14:26)
  • aNévtelen: Mindig érdekesnek és persze hihetetlennek tartom, hogyha egy posztban valakit hazugságon kapnak, a... (2014.02.27. 20:46)
  • doktorneni: Igen sajnos ez volt otthon is De kint nagyon különösen figyelünk arra, hogy ezek a közös vacsorák ... (2014.02.26. 06:42) Grillvacsora : februárba

Címkék

Einen Nacht in Wolfsburg

2014.01.19. 08:29 bernindszeg@vipmail.hu

Az estém pont úgy kezdötött mint  a többi szombati. Itt Wolfsburgba , nem volt olyan szombatom , hogy otthon ültünk, mindig volt valami!

- vagy jöttek hozzánk

- vagy mentünk valakivez

- vagy  mentünk valamerre, legrosszabb esetbe a Porsche St. bumliztunk egyet, de soha nem kettesbe tettük, hanem velünk volt rajtunk kívül vagy 5 ember, ami persze mindenki maga dönti e, hogy jó vagy rossz e, de én mindig is szerettem a nagy társasági életet! És olyan üres volt az egész tegnap este... Nem volt kedvem nagyon senkihez, és semmihez se. Pedig Dia tegnap egész délután a fülemet rágta! Olyan nincs , hogy nem jössz... ki kell mozdulnod! Szerettem mindig sajtá kezembe tartani a dolgokat, így errõl is én szerettem volna dönteni...! De tudjátok, nehéz úgy hogy mindig megkérdezi valaki : Hogy vagy? Jaja nem könnyú most neked! Ettõl már Gyõrig vagyok!!!!!

Az est folyamán is felmerült a kérdés! ( Bár mindenki roppant tapintatos akart lenni). Amúgy az este elején úgy kezeltek, mint ha valami gnom lennék! 

Gondoltam, hogy jobb az este elején leszögezni néhány dolgot!

  1. Az élet megy tovább! ( napról napra egyre erõsebben hiszem)
  2. Egyetelen egy találkozás sincs hiába. hiszem, bizoom benne!
  3. Én csak a szépre emlékezem!
  4. Nagyon bánt  a történtekrõl beszélni... Szóval ne ronsuk el egymás estéjét! Ne hánytorgassuk fel a dolgokaz senkinek se jó!

Az este ezek után már jó hangulatba telt, bár mû mosoly volt végig az arcomon, de tartanunk kell magunkat! Volt jó sok sõr, az mindig van , amikor kiköltöztem akkor csa az volt benne, :D Finom sütik, Timi nagyon ügyesen süt!

Olyan 02:45 fele elindultam hazafele, akkr mentek át egy szórakozóhelyre, oda már  nem volt kedvem menni, úgy váltam vele, jobb ha kipihenem magam! Így elváltunk és hazamentem aludni!

 Ilyen volt  a szombat estém Wolfsburgba! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://doktorneni.blog.hu/api/trackback/id/tr855931631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása